tag:blogger.com,1999:blog-86643623800571745292024-03-10T03:47:40.721+01:00Robert Vrčon - baritonRobert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-43477450656646793702010-01-25T15:47:00.006+01:002015-07-28T12:13:19.263+02:00Fotografije iz arhiva SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="https://photos.gstatic.com/media/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.com&captions=1&hl=sl&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2F103070416415056321075%2Falbumid%2F5426288644781319537%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Dsl" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-1756571177638467892010-01-25T15:37:00.004+01:002020-05-20T08:18:15.893+02:00Kratek življenjepis<div style="text-align: justify;">
Rojen 20. aprila leta 1960 v Postojni. Do leta 1981 je živel v Novi Gorici in tam obiskoval osnovno šolo in nato splošno gimnazijo. Leta 1990 je na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani uspešno opravil diplomski nastop na Oddelku za solopetje. Istočasno je študiral etnologijo in sociologijo kulture na Filozofski fakulteti v Ljubljani in študij dokončal leta 1988 z diplomsko nalogo »Zborovsko petje in pevska društva v Ljubljani med leti 1918 in 1941«.</div>
<div style="text-align: justify;">
V letih 1992 in 1993 se je pevsko izpopolnjeval pri prof. Leopoldu Spitzerju na Dunaju in študij solopetja nadaljeval pri priznani slovenski sopranistki Kseniji Vidali.</div>
<div style="text-align: justify;">
Od 1. januarja 1996 je v rednem angažmaju v ljubljanski Operi in baletu kot operni solist-baritonist, kjer poje najzahtevnejše baritonske vloge. Občasno je prisoten na koncertnih odrih po Sloveniji, sodeluje pa tudi s Slovenskim komornim glasbenim gledališčem in Kulturnim društvom Miran Jarc iz Domžal.<br /></div><div style="text-align: justify;">Kot magister etnologije se je na Glasbenonarodopisnem inštitutu Znanstvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti dolgo posvečal preučevanju slovenske ljudske vokalne glasbe. Je avtor številnih znanstvenih, strokovnih in poljudnih člankov in radijskih oddaj s tega področja.
</div>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-65836862803962307382010-01-25T15:28:00.007+01:002013-09-26T18:20:11.593+02:00Koncertni nastopiFebruar 1994<br />
Rado Simoniti: Koncert samospevov<br />
Kulturni dom, Ajdovščina<br />
<br />
Julij 1994<br />
Glasbena dediščina Slovenije<br />
Musica antiqua labacensis, dirigent: Simon Robinson<br />
Ljubljanska stolnica, Ljubljana<br />
<br />
Avgust 1996<br />
Glasbena dediščina Slovenije<br />
Musica antiqua labacensis<br />
Križanke, Ljubljana<br />
<br />
Februar 1995<br />
G. J. Werner: Wienerischer Tandlmarkt<br />
Nedeljske matineje orkestra Slovenicum, dirigent: Uroš Lajovic<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
Oktober 1995<br />
G. F. Handel: Dettingen te deum (1743), HWV 283<br />
Slovenski komorni zbor in orkester, dirigent: Mirko Cuderman<br />
Varaždin (CRO)<br />
<br />
November 1995<br />
G. F. Handel: Dettingen te deum (1743), HWV 283<br />
Slovenski komorni zbor in orkester, dirigent: Mirko Cuderman<br />
Vokalni abonma Slovenskega komornega zbora<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
Maj 1996<br />
M. Kogoj: Črne maske - Scena ob katafalku (vojvoda Lorenzo)<br />
Orkester Slovenske filharmonije, dirigent: Uroš Lajovic<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
<br />
April 1999<br />
T. Habe: Tri pesmi (besedilo T. Pavček: Upočasnitve)<br />
Orgle - Renata Bauer<br />
Noč slovenskih skladateljev<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
Oktober 1999<br />
Štiri pesmi slovenskih reformatorjev (uglasbil R. Gobec)<br />
A capella<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
<br />
Marec 2000<br />
A. Sullivan: The pirates of Penzance (Generalmajor Stanley)<br />
Slovenski komorni zbor in orkester, dirigent: Mirko Cuderman<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
April 2000<br />
Dodrodelni koncert DOKS<br />
Orkester in zbor Opere in baleta SNG Maribor, dirigent: Stefano Pellegrino Amato<br />
Velika dvorana SNG Maribor, Maribor<br />
<br />
Marec 2001<br />
W. A. Mozart: Grabmusik - pasijonska kantata, KV 42<br />
Simfoniki RTV Slovenija, Mozartov obonma, dirigent: Lior Schambadal<br />
Cerkev Sv. Petra, Ljubljana<br />
<br />
April 2001<br />
M. Kozina: Majda – opereta (direktor Ferdo)<br />
Orkester Glasbene šole Marjana Kozine, dirigent: Zdravko Hribar<br />
Športna dvorana »Marof«, Novo mesto<br />
<br />
December 2002<br />
Novoletni koncert<br />
Simfonični orkester Domžale - Kamnik, dirigent: Tomaž Habe<br />
Dom kulture Kamnik, Hala komunalnega centra Domžale<br />
<br />
April 2004<br />
Proslava ob počastitvi Dneva upora proti okupatorju<br />
Mladinski simfonični orkester Glasbene šole Celje<br />
APZ Tone Tomšič, dirigent: Matjaž Brežnik<br />
Galusova dvorana Cankarjevega doma, Ljubljana<br />
<br />
December 2005<br />
Slovesna akademija ob 60-letnici delovanja DSS<br />
M. Kozina: Balada Petrice Kerempuha<br />
Orkester Slovenske filharmonije, dirigent: Georg Pehlivanian<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
Februar 2007<br />
6. vokalni abonma Slovenske filharmonije<br />
Koncert samospevov na temo "moški-ženska"<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Gosta večera: Mirjam Kalin - alt, Zvone Richter - klarinet<br />
Dvorana Slovenske filharmonije, Ljubljana<br />
<br />
Maj 2007<br />
M. Kozina: Ekvinokcij - koncertna izvedba opere (Niko)<br />
8. koncert Oranžnega abonmaja SF<br />
Orkester in zbor SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Galusova dvorana Cankarjevega doma, Ljubljana<br />
<br />
Julij 2008<br />
Festival SAJETA<br />
Tolminski punt 2<br />
Zlatko Kaučič - bobni, Peter Brötzmann - saksofon, basklarinet, Robert Vrčon - baritonski glas<br />
Kinodvorana, Tolmin<br />
<br />
April 2009<br />
F. Schubert: Lazarus, Velikonočna kantata, D 689 (Simon)<br />
Orkester in zbor SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
Cerkev Sv. Antona Padovanskega, Ljubljana<br />
<br />
Maj 2011<br />
Koncert opernih arij s solisti SNG Opera in balet Ljubljana<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Celjski dom, Celje<br />
<br />
Oktober 2011<br />
Koncert opernih arij s solisti SNG Opera in balet Ljubljana<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Slovenska filharmonija, Ljubljana<br />
<br />
Oktober 2011<br />
Koncert opernih arij s solisti SNG Opera in balet Ljubljana<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Kulturni dom Postojna<br />
<br />
Oktober 2011<br />
Koncert opernih arij s solisti SNG Opera in balet Ljubljana<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Kulturni dom Hrvatini<br />
<br />
December 2011<br />
Zlitje stoletij, Slavnost ob odprtju prenovljene stavbe SNG Opera in balet Ljubljana<br />
Solisti zbor in orkester SNG Opera in balet Ljubljana,<br />
SNG Opera in balet Ljubljana, Ljubljana <br />
<br />
November 2011<br />
H. Purcel: Dido in Enej (koncertna izvedba) (<span style="font-style: italic;">Enej</span>)<br />
Orkester in zbor SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Marko Gašperšič<br />
Kapela Zavoda Sv. Stanislava, Ljubljana<br />
<br />
Marec 2012<br />
13. Gostičevi dnevi, Slavnostni koncert opernih arij in duetov<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Kulturni dom Franceta Bernika, Domžale<br />
<br />
Maj 2012<br />
H. Purcel: Dido in Enej (koncertna izvedba) (<i>Enej</i>)<br />
Vokalna akademina Ljubljana, dirigent: Stojan Kuret<br />
Dvorana na Ptujskem gradu, Ptuj<br />
<br />
Junij 2012<br />
40 let Mešanega pevskega zbora Svoboda Mengeš<br />
Dve priredbi ljudskih pesmi z zborovsko spremljavo<br />
Mešani pevski zbor Svoboda Mengeš, dirigent: Aleksandar Spasić<br />
Dvorana gradu Jablje, Jablje pri Mengšu<br />
<br />
Julij 2012<br />
Koncert ansambla Gaudeamus<br />
Dve noviteti: T. Burkat - Nekaj je v zraku, B. Glavina - Daljna, hladna morja<br />
Ansambel Gaudeamus, dirigent Aleksandar Spasić<br />
- Atrij Gostišča na trgu, Novo Mesto<br />
- Festival Ljubljana, Vitežka dvorana Križank, Ljubljana<br />
<br />
Marec 2013 <br />
14. Gostičevi dnevi, Slavnostni koncert opernih arij in duetov<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Kulturni dom Franceta Bernika, Domžale<br />
<br />
September 2013<br />
Otvoritveni koncert sezone 2013/2014<br />
Solisti, zbor in orkester SNG Opera in balet Ljubljana<br />
SNG Opera in balet Ljubljana, Ljubljana Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-61588777259765875352010-01-25T14:54:00.008+01:002010-10-25T17:32:26.443+02:00Bibliografija- Pevska društva in zborovsko petje v Ljubljani med obema vojnama, Naši zbori, vol. 40, Ljubljana 1988, No. 1-2, pg. 3, No. 3-4, pg. 74 in No. 5, pg. 109<br />- Kako pojejo ljudski pevci, Rad XXXVII. Kongresa SUFJ, Plitvička jezera 1990, Zagreb 1990, pg. 492<br />- Izrazi ljudske glasbene teorije na Slovenskem, Traditiones XX, Ljubljana 1991, pg. 107-114<br />- Bibliografija o ljudskih glasbilih in ljudski inštrumentalni glasbi na Slovenskem, Med godci in glasbili na Slovenskem (Among Folk Musicians and Instruments in Slovenia), Ljubljana 1991, pg. 135-141<br />- Pevska društva in zbori v Ljubljani do leta 1940, Etnolog, Glasnik slovenskega etnografskega muzeja, Ljubljana 1994, pg. 129-139<br />- Etnomuzikologija in vprašanje etnogeneze, Glasnik SED, vol. 35, Ljubljana 1995, No. 4, pg. 12-13<br />- Die ueberregionale Einheitlichkeit der Volksmusik im slowenischen Raum, Regionale Volkskulturen im ueberregionalen Vergleich, Simposium in Graz (A), Graz 1996, pg. 27<br />- Rezijanske različice balade o Lepi Vidi, Zbornik povzetkov 27. mednarodnega posvetovanja raziskovalcev balad (Proceedings of the 27th International Ballad Conference), Gozd martuljek, July 13 -19, Ljubljana 1997, pg. 35-37<br />- Slovenska ljudska glasbena identiteta, Razgledi, No. 24/1127, Ljubljana, 23. 12. 1998, pg. 13<br />- Raziskovanje slovenskega ljudskega petja nekoč in danes, Traditiones 27, Ljubljana 1998, pg. 187-204<br />- O nekaterih avtohtonih značilnostih slovenske ljudske vokalne glasbe, Traditiones 29/I, Ljubljana 2000, pg. 7-25<br /><a href="http://www.veneti.info/sl/home/articles/critical/41-etnomuzikologija-in-vpraanje-slovenske-etnogeneze">- Etnomuzikologija in vprašanje slovenske etnogeneze, http://www.veneti.info/sl/home/articles/critical/41-etnomuzikologija-in-vpraanje-slovenske-etnogeneze</a><br /><a href="http://www.carantha.net/slovenian_music.htm">- Muzika in izvor Slovencev, Slovenian Music, Arts and Crafts, http://www.carantha.net/slovenian_music.htm</a><br /><a href="http://www.veneti.info/sl/home/articles/critical/307-slovenci-in-njih-zgodovina">- Slovenci in njih zgodovina, http://www.veneti.info/sl/home/articles/critical/307-slovenci-in-njih-zgodovina</a><br /><a href="http://izumbib.izum.si/bibliografije/Y20101025171526-10930.html">- Za ostalo bibliografijo poglejte na COBISS</a>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-76810587058364400792010-01-25T14:52:00.000+01:002010-01-25T14:53:27.497+01:00Nekatere kritike in ocene»... Z lepo barvo glasu, veliko kultiviranostjo, muzikalno interpretacijo, primernimi dramatskimi poudarki in veliko prepričljivostjo v odrskem podajanju nas je najbolj navdušil Robert Vrčon ...«, Milena Nograšek: Mozart Malo drugače, Slovenec, 8. 11. 1991<br /> »... za Roberta Vrčona (nastopil je kot gost) pa lahko rečem, recimo, to: če bo ostal vsaj takšen, kot je bil tokrat, smo dobili izjemnega baritonista ...«, Peter Kušar: Prava glasbena Vrtnarica, Diplomska predstava študentov Akademije za glasbo, Dnevnik, 7. 3. 1992<br />»... izkazal pa se je tudi mladi basist Robert Vrčon. Ta je v tercetu pel skladbe Antona Tarsie, sam pa je zapel Benedictus Antona Hoellerja ...«, Pavel Mihelčič: Pozabljena glasba, Mednarodni poletni festival, Delo, 27. 7. 1994<br />»... Robert Vrčon je bil minister Ping, imel je presenetljivo dobre pevske trenutke. Z glasom in tehniko je spodbujal potek dogajanja... Trije ministri, trije pevci, odlični protagonisti ...«, Pavel Mihelčič: Kaj se je zgodilo s pravljico?, Puccinijeva Turandot v Ljubljani, Delo, 13. 2. 1995<br /> »... Solist basist Robert Vrčon je oblikoval zahtevni odlomek Thou art dovolj gibko in tudi tonsko izenačeno, privlačno je zazvenela tudi njegova izvedba bolj pripovedno naravnanih odlomkov ...«, Milena Nograšek: Večer baročne učinkovitosti, Koncert vokalnega abonmaja, Slovenec<br />»... Vso pohvalo zasluži za koncertno oblikovanje vloge vojvode Lorenza pevec Robert Vrčon: njegova dikcija je odlična (razumljivost njegovega besedila je bila stoodstotna!), glasovno je vlogo docela obvladoval in zelo ugodno presenetil z interpretacijo v celoti kot tudi s čustveno intenziteto ...«, Milena Nograšek: Zgrešena programska poteza, Koncert za modri abonma, Slovenec, 18. 5. 1996<br />»... Kako sugestivno; tudi zato, ker je v vlogi dona Pizarra nastopil basist Robert Vrčon, (lahko bi rekli) igralsko odkritje (premiernega) dogodka. Vrčon je negativec, z uniformo, ki bi bila lahko iz neke druge zgodbe. Takrat, ko sem sledil njegovemu izvrstnemu oblikovanju operne osebe, sem pomislil na moč kostuma, na Alenko Bartl ...«, Pavel Mihelčič, Delo, 16. 11. 1996<br />»... Als wahrer Ausbund des zeitlosen, immer wiederkehrenden Bosen jagt Robert Vrčons Pizarro durch das Buhnen-geschehen ...«, Dr. Oscar Tonkli, Karntner Tageszeitung, 22. 11. 1996<br />»... Pravo odkritje predstave, ki je bila premierna in popolna novost za slovenski operni oder, pa je bil Robert Vrčon. Nastopil je v baritonski vlogi kot Golaud. S primernim glasom in dobro dikcijo se je Vrčon identificiral z vlogo, ki je bila njegova, kot da ne bi moglo biti drugače. Njegov obraz je imel podobo zgodbe, njegovo obvladanje odra je govorilo o talentu, ki ga je mogoče oblikovati ...«, Pavel Mihelčič, Delo, 5. 4. 1997<br />»... Najboljše, kar premore predstava, je - v zasnovi in izvedbi - vloga Golauda, edinega konkretnega akterja v operi. Robert Vrčon v njej navduši s pevsko suverenostjo in večplastnostjo ter z igralsko celovitostjo, saj je možat, gospodovalno ljubeč, pa tudi obupano odtujen in zlomljen v svoji duševni prizemljenosti ...«, Jure Dobovišek, Razgledi, 16. 4. 1997<br />»... Robert Vrčons Golaud ist ein resignieredner Verlierer im Wettsreium die Gunst von Melisande ein hochmusikalischer bunnenprasenter Sanger von unglaublicher Intensitat ...«, Dr. Oscar Tonkli, Karntner Tageszeitung, 6. 4. 1997<br />»... Mirjam Kalin uberzeugende Suzuki mit dem Stimmvolumen einer Carmen oder gar Amneris und Robert Vrčons hochverlasslicher Konsul ...«, Dr. Oscar Tonkli, Karntner Tageszeitung, 10. 10. 1999<br />»... Naj se mi ne zameri, ko si takole svoji nejevolji nad Puccinijem dajem duška. Vendar naj povdarim, da je tudi funkcija mojega besedovanja malo puccinijevska, je nekakšna priprava za večji učinek pohvale pevskemu paru, ki v Madame Butterfly to sploh ni. To sta bila Mirjam Kalin in Robert Vrčon, pevca, ki sta v ansamblih in posamič dala vse, kar je nujno, in še precej več. Takšen pevski par je brez dvoma edina prihodnost naše operne hiše ...«, Peter Kušar, Dnevnik, 11. 10. 1999<br /> »... Opero gledamo, to je res, še bolj pa jo poslušamo! In slišali smo nekaj svežih, pa tudi vrsto izkušenih glasov. Baritonist Robert Vrčon (grof Almaviva) je z natančno dikcijo in sproščenim glasom poudaril izkušenost in še boljšo glasovno prodornost ...«, Pavel Mihelčič, Delo, 7. 12. 1999<br />»... Među lirski najljepšim prizorima je arija Medejina sina Jona “Kad sam bio dijete”. Neprekinuto ponavljanje terce u violinama i klavira simbolizira beznadnost narkomana u uvjerljivoj interpretaciji Roberta Vrčona ...«, Ratko Čangalović, Jutarnji list, 2. 3. 2000<br />»... tu so dali pevci Irena Baar, Irena Svoljšak in Robert Vrčon nekaj trenutkov, ki bodo morda, ne glede na usodo celotne opere, lahko obveljali za nekaj antološkega ...«, Peter Kušar, Dnevnik, 21. 2. 2000<br />»... Baritonist Robert Vrčon (Jon) je imel pevsko eksponirano vlogo, ki ji je dodal dvojnost (z mamili) zasvojenega, nesrečnega, očitajočega preživelega sina ...«, Pavel Mihelčič, Delo, 26. 2. 2000<br />»… Robert Vrčons noble Stimme, seine Phrasierungskunst verleihen dem Titelhelden viele uberzeugende Facetten …«, Dr. Oskar Tonkli, Karntner Tageszeitung, 10. 4. 2001<br />»… scenografu Rudolfu Rischerju in priznanemu dirigentu Dieterju Rosbergu so se v poustvarjalnem zagonu pridružili tile pevski interpreti: izvrstna baritonista Robert Vrčon kot Don Juan in Marko Fink v vlogi Leporela …«, RA Slovenija 3, Glasbeni utrip, 11. 4. 2001<br />»… Naslovni junak, Robert Vrčon, je odigral pravi pevski defile z nekaterimi znamenitimi arijami …«, Bogdan Učakar, Večer, 14. 4. 2001<br />"... Prva polovica opere obravnava Kleopatrino zgodbo z Julijem Cezarjem, druga z Markom Antonijem. Prvega je glasovno in igralsko zelo vehementno in z dobro dikcijo kreiral baritonist Robert Vrčon, ...", Peter Bedjanič, RA Slovenija 3, Glasbeni utrip, 16. 10. 2002<br />"... Robert Vrčon v vlogi Cezarja, lik, ki pevca ni oblegal z nikakršno pavšalno odrsko studioznostjo identifikacije ...", Bogdan Učakar, Večer, 16. 10. 2002<br />"... Tako je bila gibčna in sproščeno naravna sopranistka Simona Raffanelli Kranjc (Rosaura), z dobro mero komičnega nanosa se je izkazal basist Saša Čano (Ottavio), medtem ko je z odrsko neposrednostjo izstopal baritonist Robert Vrčon (Pantalone). Ti trije so bili odrsko (in pevsko) izstopajoči... ", Pavel Mihelčič, Delo, 19. 2. 2004<br />"... Razkolniška, skoraj banalna, je bila gesta baritonista Roberta Vrčona v vlogi Smirnova. Res prav rustikalen oder s trdo dikcijo medvedjih šap, ki se ob koncu in za komični odtenek spremenijo v pravega in ljubeznivega plišastega medvedka. Vloga je pevcu zrasla iz notranje studioznosti in adekvatnih pevskih in odrskih aspektov...", Bogdan Učakar, Večer, 14. 4. 2004<br />"... Komediji (Medved, Tejrezijeve dojke) so dopolnjevali karakterni, celo bravurozni spevi in sproščena igra solistov Roberta Vrčona, Renate Pokupić, ...", Marjana Mrak, Dogodki in odmevi, Radio Slovenija, 14. 4. 2004<br />"... Praktična, morda bolj naključna vez, je bil pevec in igralec, ki je bil (kot edini soudeležen pri obeh delih /Medved, Tejrezijeve dojke/) junak večera. Robert Vrčon je bil obakrat imeniten, na vrhuncu svojih sposobnosti... Baritonist Robert Vrčon (Smirnov) je z igralsko danostjo in veliko pevsko spretnostjo zahtevno vlogo, ki terja (v velikem pevskem obsegu) kreacijo glasovnih sprememb, izdelal do potankosti... ", Pavel Mihelčič, Delo, 10. 4. 2004<br />"... baritonist Robert Vrčon, je kot nasilni veleposestnik Smirnov, ob sijajni režiji Vita Tauferja, igralsko in pevsko impresivno oživel človeško licemerje... ", Ratko Čangalović, Jutranji list (HR), 15. 4. 2004<br />"... V tej vlogi je ljubljanska opera angažirala gostjo, hrvaško mezzosopranistko Renato Pokupić, pevko raskošnega glasu, širokega razpona in sijajne pevske tehnike. Njena vdova Popova je napogled zadržana, vendar polnokrvna ženska, ki ne skriva poltenosti, vodeč z moškimi igro, ki odgovarja njenim ženskim načrtom. V njeno prebrisano igro je sijajno povlečen Robert Vrčon, ki se je (igral je pripitega Smirnova) predstavil ne samo kot odličen pevski partner, ampak tudi kot prepričljiv igralec ...", Svjetlana Hibar, Novi list (HR), 25. 4. 2004<br />"...V nekaj več kot uri nekomfornih glasbenih užitkov, so z vse prej kot rezerviranim pristopom umetelno ujeli esenco skrbno odbranih vrstic slovenskih poetov s Srečkom Kosovelom na čelu. V vlogi recitatorja in s tem povezovalca neuokvirjenih kompozicij se je Robert Vrčon odlično znašel, njegov bariton pa je k vsej zadevi dodal avantgardistični pridih, ki je smiselno zaokrožitev našla v Kosovelovi konstruktivistični Destrukciji..." (ocena koncerta Tolminski punt 2, SAJETA 2008, Tolmin) <http: com="" 2008="" 08="" html=""><br />"...Čeprav je Kaučič na tiskovni konferenci ob izidu te trojne izdaje posebej poudaril, da ne gre za neke vrste rezime ali sklep njegovega delovanja, pa po slišanem lahko zatrdimo, da gotovo gre za enega viškov njegove številčne in raznovrstne diskografije. Kaže, da mu je lanskoletno praznovanje obletnice dalo nov zamah, ga napolnilo z novimi idejami in mu tudi dalo zvrhan koš nove energije. In kaže tudi, da je od obeh soigralcev izvlekel najboljše: Vrčonovo sugestivno in suvereno petje nemara sodi med najbolj posrečeno izmed vseh Kaučičevih sodelovanj s klasičnimi glasbeniki, pa tudi takšno Brötzmannovo igranje, ki ves čas meji med liričnimi in nebrzdanimi pasažami, redko slišimo na njegovih drugih projektih..." (ocena ob izidu CD-ja: Zlatko Kaučič, Koncerti ob 30-letnici, 2009) http://www.radiostudent.si/article.php?sid=19715&query=tolminski%20punt%202<br /></http:>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-80021660251050758442010-01-25T14:48:00.008+01:002024-03-08T22:45:45.112+01:00Operne vloge in druge scenske uprizoritve<p>sezona 91/92<br />
J. Hajdn: Pogorela hiša (lutkovna opera) (Hanswurst)<br />
Komorni orkester, dirigent: Milivoj Šurbek<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
W. A. Mozart: Lažna vrtnarica (Nardo - Roberto)<br />
Orkester Akademije za glasbo, dirigent: Borut Smrekar<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 92/93<br />
B. Adamič: Sneguljčica (otroška opera – musical) (lovec)<br />
Orkester slovenske policije, dirigent: Milivoj Šurbek<br />
Festival Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 93/94<br />
G. Bizet: Carmen (Zuniga, Morales)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Loris Voltolini, Igor Švara<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
P. I. Čajkovski: Pikova dama (Tomski)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Fuad Mansurov, Igor Švara<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 94/95<br />
E. Wolf-Ferrari: Štirje grobijani (Maurizio)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
G. C. Menotti: Medij (Mr. Gobineau)<br />
Orkester Akademije za glasbo, dirigent: Borut Smrekar<br />
Dvorana Zavoda Sv. Stanislava, Ljubljana<br />
G. Puccini: Turandot (Ping)<br />
Orkester opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Andrea Licata, Igor Švara<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
<br />
sezona 95/96<br />
G. C. Menotti: Konzul (John Sorel)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Borut Smrekar<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 96/97<br />
L. W. Beethoven: Fidelio (Don Pizarro)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Milivoj Šurbek, Kristijan Ukmar<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
G. Puccini: La Boheme (Schaunard)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
C. Debussy: Pelleas in Melisanda (Golaud)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 97/98<br />
G. Verdi: Ples v maskah (Renato)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
M. Kozina: Ekvinokcij (Niko)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 98/99<br />
D. Cimarosa: Tajni zakon (Robinson)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Mark Mast, Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 99/00<br />
G. Puccini: Madame Butterfly (Scharpless)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Stefano Pellegrino Amato, Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
W. A. Mozart: Figarova svatba (Almaviva)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Peter Stangel, Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
J. Golob: Medeja (Jon)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Uroš Lajovic<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 00/01<br />
W. A. Mozart: Don Giovanni (Don Giovanni)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Dieter Rossberg, Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 01/02<br />
F. Lehar: Vesela vdova (Danilo Danilović)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Uroš Lajovic, Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 02/03<br />
D. Švara: Kleopatra (Cezar)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 03/04<br />
J. Strauss: Netopir (dr. Falke)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
J. Offenbach: Čudež v Kropi (La lecon de chant electromagnetique (Toccatto)<br />
Klavirska spremljava: Jelena Boljubaš<br />
Slovensko komorno glasbeno gledališče - SKGG, Ljubljana<br />
E. W. Ferrari: Zvedave ženske (Pantalone)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Velisar Genčev, Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
W. Walton: Medved (Smirnov)<br />
F. Poulenc: Tejrezijeve dojke (Presto)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Borut Smrekar<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 04/05<br />
P. I. Čajkovski: Jolanta (Ibn Hakija) (koncertna izvedba)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
E. Streul: Fantom v Händlovi hiši (G. F. Händel: Alcina) (direktor muzeja)<br />
Komorni orkester SKGG, dirigent: Igor Švara<br />
Slovensko komorno glasbeno gledališče - SKGG<br />
Mestni muzej Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 05/06<br />
S. Prokofiev: Zaljubljen v tri oranže (Pantalon)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Dieter Rossberg, Marko Hribernik<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
G. Puccini: La Bohème (Marcel)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
Opera in balet Ljubljana, Ljubljana<br />
K. Zeller: Ptičar (župan Petrič)<br />
Simfonični orkester Domžale - Kamnik, dirigent: Mirko Cuderman<br />
Kulturno društvo Miran Jarc, Letno gledališče Studenec<br />
<br />
sezona 06/07<br />
G. Verdi: Traviata (Germont)<br />
Orkester opere in baleta Ljubljana, dirigent: Peter Feranec<br />
Gospodarsko razstavišče, Ljubljana<br />
A. P. Borodin: Knez Igor (Vladimir, Gališki knez)<br />
Orkester SNG Opera in balet Maribor, dirigenta: Vladimir Kožuhar, Aleksandar Spasić<br />
SNG Opera in balet Maribor<br />
<br />
sezona 07/08<br />
T. Svete: Pierrot in Pierrette (študent - zdravnik)<br />
Komorni orkester SKGG, dirigent: Simon Robinson<br />
Slovensko komorno glasbeno gledališče - SKGG<br />
SNG Opera in balet Maribor<br />
E. Kálmán: Kneginja čardaša (Feri von Kerekes)<br />
Orkester opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Roland Seiffarth, Marko Gašperšič<br />
Gospodarsko razstavišče, Ljubljana<br />
G. Bizet: Carmen (Escamillo)<br />
Orkester opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Aleksandar Spasić, Peter Feranec<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
G. Puccini: Tosca (Scarpia)<br />
Teater Mobile, Ljubljana<br />
Gledališče Toneta Čufarja, Jesenice<br />
<br />
sezona 2008/09<br />
G. Puccini: Manon Lescaut (Lescaut)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
(koncertna izvedba)<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
F. Lehar: Vesela vdova (Danilo Danilović)<br />
Orkester Opere in baleta Ljubljana, dirigenta: Aleksandar Spasić, Marko Gašperšič<br />
Cankarjev dom, Linhartova dvorana, Ljubljana<br />
A. P. Borodin: Knez Igor (Vladimir, Gališki knez)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigenta: Grigor Palikarov, Aleksandar Spasić<br />
Cankarjev dom, Galusova dvorana, Ljubljana<br />
F. Širca - R. Savin: Poslednja straža (berač)<br />
Komorni orkester Žalec, dirigent: Franc Rizmal<br />
Dom II. slovenskega tabora Žalec, Žalec<br />
<br />
sezona 2009/10<br />
G. Rossini: Ženitna pogodba (Slook)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
Drama SNG Ljubljana, Ljubljana<br />
<br />
sezona 2010/11<br />
G. Puccini: Manon Lescaut (Lescaut)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigenta: Loris Voltolini, Marko Hribernik<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
A. Dvorak: Rusalka (lovec, gozdar)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Tomas Hanus<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
L. Bernstein: Težave na Tahitiju (Sam)<br />
Slovensko komorno glasbeno gledališče (SKGG), klavirska spremljava: Margareta Gregorinčič<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
<br />
sezona 2011/12<br />
H. Purcell: Dido in Enej (Enej)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Marko Gašperšič<br />
Opera in balet Ljubljana<br />
G. Verdi: Traviata (Germont)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
G. Verdi: Nabucco (Nabucco)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
J. Golob: Ljubezen kapital (Kalander)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigenta: Marko Hribernik, Marko Gašperšič <br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2012/13<br />
R. Wagner: Leteči Holandec (Holandec)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigenta: Aleksandar Marković, Igor Švara<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
<br />
sezona 2013/14<br />
J. Strauss ml.: Netopir (Frank)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2014/15<br />
N. Forte: Igra o antikristu (Oratorij po Mariborski nadškofiji)<br />
Umetniški kolektiv Was ist Maribor?, dirigent: Marko Letonja<br />
Cankarjev dom, Ljubljana<br />
R. Strauss: Saloma (Johanaan)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
M. Lazar: Deseta hči (Polnočni netopir)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Marko Hribernik<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2015/16<br />
J. Offenbach: Orfej v peklu (Jupiter)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent Marko Gašperšič<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
G. Bizet: Carmen (Escamillo)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent Aleksandar Spasić<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
W. A. Mozart: Figarova svatba (Figaro)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent Marko Hribernik<br />
SNG Opera in balet Ljubljan<br />
<br />
sezona 2016/17<br />
K. Šilec: Evergreen - glasbeno gledališki prijekt (Peter)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent Marko Hribernik<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
L. W. Beethoven: Fidelio (Don Pizarro)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent Jaroslav Kyzlink<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2017/18<br />
P. Glass: Lepotica in zver (oče)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigentki: Živa Ploj Peršuh, Mojca Lavrenčič<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2018/19<br />
J. Offenbach: Hoffmannove pripovedke (Lindorf, Coppelius, Dapertutto, Mirakel)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Simon Krečič<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
M. Lazar: Koda L (Werther)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Marko Hribernik<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
W. A. Mozart: Don Giovanni (Don Giovanni)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />
SNG Opera in balet Ljubljana<br />
<br />
sezona 2019/20<br />
P. I. Čajkovski: Devica Orleanska (Arhiepiskop)<br />
Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Simon Krečič<br />
SNG Opera in balet Ljubljana</p><p></p><p>sezona 2020/21<br />P. Šivic: Samorog (Bertram)<br />Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Igor Švara<br />SNG Opera in balet Ljubljana<br />G. Puccini: Tosca (Scarpia)<br />Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Loris Voltolini<br />SNG Opera in balet Ljubljana</p><p>sezona 2021/22<br />V. Bellini: Capuleti in Montegi (Capellio)<br />Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Roberto Gianola<br />SNG Opera in balet Ljubljana</p><p>sezona 2022/23<br />R. Strauss: Ariadna na Naksosu (Učitelj glasbe)<br />Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Aleksandar Marković<br />SNG Opera in balet Ljubljana</p><p>sezona 2023/24<br />A. Ajdič: Miši v operni hiši (Maestro)<br />Orkester SNG Opera in balet Ljubljana, dirigent: Simon Dvoršak<br />SNG Opera in balet Ljubljana<br /><br />
<br /></p>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-63744991793964541682010-01-25T14:41:00.000+01:002013-02-05T09:30:39.605+01:00CD ploščeGlasbena dediščina Slovenije. 12 - Tarsia, Zupan, Vanhal ...<br />
Dirigent: Simon Robinson<br />
Edition Bizjak, 1995<br />
<br />
Glasbena dediščina Slovenije. 15 - Cordans, Roselli, Gajani ...<br />
Edition Bizjak, 1996<br />
<br />
Glasbena dediščina Slovenije: [Edition Bizjak 1987-1997]<br />
Edition Bizjak, 1997<br />
<br />
Marjan Kozina: EKVINOKCIJ<br />
Orkester Slovenske filharmonije, Zbor Opere in baleta Ljubljana, dir.: George Pehlivanian, solisti: Jure Kušar, Mirjam Kalin, Urška Žižek, Robert Vrčon, Saša Čano, Juan Vasle, Slavko Savinšek ...<br />
Slovenska filharmonija, 2007<br />
<br />
Zlatko Kaučič: Koncerti ob 30-letnici, Tolminski punt 2<br />
Zlatko Kaučič: tolkala<br />
Peter Brötzmann: tenor in alt saksofon, klarinet, bas klarinet<br />
Robert Vrčon: baritonski glas<br />
Splasc(H) Records, 2009<br />
<br />
Jani Golob: MEDEJA<br />
Simfonični orkester RTV Slovenija, Otroški zbor RTV Slovenija, Zbor SNG Opera in balet Ljubljana, dir.: Uroš Lajovic, solisti: Irena Baar, Barbara Jernejčič, Vera Danilova, Rebeka Radovan, Robert Vrčon, Jurij Reja, Mirjam Kalin, Jože Kores, Anja vrčon, Jure Pušnjak<br />
Društvo slovenskih skladateljev, 2012<br />
<br />
Opera in balet Ljubljana: ZLITJE STOLETIJ - The Fusion of Centuries (120 Let)<br />
ZKP RTV Slovenija, 2012 Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-42662034718786662812010-01-25T14:37:00.002+01:002021-06-28T11:42:28.988+02:00Pomembnejše vlogeTomski (Pikova dama)<br />
Don Pizarro (Fidelio)<br />
Golaud (Pelleas in Melisanda)<br />
Renato (Ples v maskah)<br />
Sharpless (Madame Butterfly)<br />
Almaviva (Figarova svatba)<br />
Don Giovanni (Don Giovanni)<br />
Danilo (Vesela vdova)<br />
Cezar (Kleopatra)<br />
Dr. Falke (Netopir)<br />
Smirnov (Medved)<br />
Marcel (La Bohème)<br />
Germont (La Traviata)<br />
Vladimir Galicki (Knez Igor)<br />
Escamillo (Carmen)<br />
Scarpia (Tosca)<br />
Lescaut (Manon Lescaut)<br />
Nabucco (Nabucco)<br />
Holandec (Leteči Holandec)<br />
Johanaan (Saloma)<br /><div>
Jupiter (Orfej v peklu)</div><div>Lindorf, Coppelius, Dapertutto, Mirakel (Hoffmanove pripovedke)</div><div>Bertram (Samorog) <br /></div>Robert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8664362380057174529.post-21825912997579915042010-01-25T14:30:00.006+01:002011-04-13T20:48:29.409+02:00Kontaktni podatkiRobert Vrčon<br />Slomškova 5, 1000 Ljubljana<br />GSM: +38640716180<br />mail: robert.vrcon@telemach.netRobert Vrčonhttp://www.blogger.com/profile/00736900706716583478noreply@blogger.com